Helt slut i Hövet:)



Ja Jisses vad man kan bli trött i huvudet...Den enda som inte pratar här i denna familjen e SamSam:)
Winnie har oavbrutet pratat om sin önskelista till tomten och de e bara 4 grejjer hon önskar sig..Jeans,hårspännen,leggings och snygga tröjor..Detta mantra har hon upprepat hur många gånger som helst..



Elin kommer hem ifrån Kyrkans barntimmar på värsta humöret så henne kan man inte prata me.

Carl e supertrött och har inte hunnit med sina läxor med ordning och orkarde knappt hålla ögonen öppna när han kom hem med bussen.

Engela gråter och längtar efter sina fröknar på dagis och var helt otröstlig där ett tag..

Mina tonårspojkar e hormonstinna så dom pratar vi inte om...

Wille har superrace och röjer värre än värst och min gubbe e på väg och bli sjuk..


Vad gör då jag???


Jo som vanligt e jag på superbra humör och e framme och lockar och pockar,tröstar och pussar sen får jag skit för att jag e snäll?? Får inte de till att gå ihop riktigt..
Ser iaf fram emot att vi ska ner till Mattias och Eva på Lördag kväll(utan barn)...
Kommer inte ihåg när vi var utan barn sist:)

Mer positivt som hänt är att jag faktiskt hade pengar( lite) över sen räkningarna blivit betalda:):)
Har inte hänt på hur många år som helst så jag e nöjd med våran räkningssanering jag utfört dom senaste månaderna...
Nu e de månadsbudget som gäller och månadssparande så man inte hamnar i lyxfällan....
Fridens alla vänner och på återseende....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0