Ledig

Ledig

Härlig klar och kall morgon. Is på rutan och inte en isskrapa i närheten.. fick ta ner backspegeln o använde den😂. Sitter och avnjuter morgonkaffet o kollar #aftonbladet. Den mest spännande nyheten dyker upp o jag tänker -Vad i hvete e de som händer i Sverige..

Tova Helgessons youtubekanal är nedstängd... hur tänker dom..?
Hon hade visat fullt sig fullt påklädd. Men visat sexställningar.. sen.poff..borta.
Ja nu e de ju så att jag aldrig tittar på Tova men detta är katastrof för min ena dotter o jag tänker på att när hon upptäcker detta går hennes värld under...
Själv tänker jag extra på nu i juletider alla dessa fattiga,hungriga o lidande människor runt om i världen och hur alla kan bidra till en bättre värld.. ta tex Jessica Wendel som driver Änglagården Give&Get..(finns på fejjan). Denna otroligt hängivna givmilda o underbara människa som ger av sig själv o sin familj för att andra utsatta ska ha de bra..
Giving People(oxå fejjan) är en organisation som hjälper människor i ekonomisk knipa till en bättre vardag.. det skickas mat,kläder o presenter.. 
Sen får vi inte heller glömma av alla dessa hjälporganisationer som säljer tex en get,ett träd eller vaccinationspaket osv.. Världens bästa julklapp. Du får ett utskrivet gåvointyg att slå in o ge bort😍
Nu fylld med energi ska jag lägga mig på soffan o vila .. puss o kram❤️

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0